Өнгөрсөн онд Nas Daily олон Улсын маркетинг сурталчилгаа, менежментийн байгууллагатай хамтран Олон улсын нөлөөлөгчдийн Nas Summit арга хэмжээг Монгол Улсад зохион байгуулж, 12 орны 20 гаруй инфлюенсерүүдийг урьж, аяллын сурталчилгаа хийлгэсний үр дүнд цахим орчинд 500 сая гаруй хүн Монгол орны тухай мэдээлэл авсан гэдгийг Аялал жуулчлалын мэргэжлийн холбооноос мэдээлэв.
Энэ удаа дан ганц зуны улирал бус өвлийн улирлын сайхныг сурталчлах, өвлийн аялал хийлгэх, контентын тоог нэмэгдүүлэх зорилгоор зорилтот орнуудын нөлөөлөгчид Монгол оронд аялж байна. Үүнд Япон, Солонгос, Хонконгийн 600 мянгаас 9 сая хүртэлх дагагчтай 4 инфлюенсер Монгол орны өвлийн улирал, нүүдлийн соёл, ахуйтай танилцаж зураглал хийхээр Булган аймгаас аяллаа эхлүүлж, Монгол орноор аялаад нутаг буцлаа. Тэдний аяллын влогийг хүргэж байна.
Сэтгэгдэл (3)